Passa al contingut principal

Anna al Teatre Gaudí

Dijous vaig veure #Anna a la sala petita del #TeatreGaudí.

Aquest gran espectacle que ens porta #MarcTorrecillas (autor i director), manté al públic atrapat fins al final, tot intentant descobrir que està succeint. Treure l'entrellat no serà fàcil, però el repte serà molt gratificant, sobretot, segons s'apropi el final.

En iniciar l'obra trobarem a escena una nena, que misteriosament viu reclosa a les golfes d'un pis. De cop, aquesta aparent calma, s'esquinçarà en rebre una visita inesperada i màgica d'una dona, que arribarà a ella a través del mirall. Aquest desconcertant succés desencadenarà una sèrie de fets amb un final inesperat, que farà que tot encaixi.

Cal dir que les interpretacions, tant de #GemmaDeusedas, com d'#AnnaCarreño, són notòries. Estan plenes de veritat i ens permeten submergir-nos en aquesta història obscura amb un alt grau d'immersió, tot deixant-nos portar.

El text de Marc Torrecillas, és realment original i misteriós. Sembla propi d'una premiada pel·lícula de cinema negre. El trencaclosques, que s'anirà revelant, fa que l'espectador faci aquest obscur viatge amb delit.

El preciós vestuari de #NereaMelo dona caràcter a l'espectacle, amb una imatge visual molt potent, reforçat pel fet que és visualment llampant.

En definitiva, una peça d'un gènere, que malauradament, costa de trobar als teatres i que està feta amb molt d'enginy i talent... de la que poc més hauria d'explicar, per tal d'evitar espòilers.

Atenció, que la podreu trobar només fins al 20-10-24.

Nota: notable.

Sinopsi:

Una nit de Sant Joan, l’Anna, una nena que viu tancada a les golfes d’una casa d’un poble de la costa, envoltada de records, rep la visita inesperada de la misteriosa Noia del mirall. De seguida es posen a jugar a un joc infantil, aparentment innocent: “Endevinem una cosa amagada?” Però a mesura que el joc avança, el sol que entra per la finestra es pon i els contorns de llums i ombres es tornen difusos, l’ambient canvia fins a crear una atmosfera angoixant on ja res no és el que sembla.